Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2007 00:03 - За мечтите отново...
Автор: ednasalza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2976 Коментари: 6 Гласове:
2



Странно е как в един момент всичко може да ти се преобърне.... Всичките мечти, надежди, щастието, което те е обвзело, да се подложат на съмнение и да потънат в неизвестност... Много е неприятно, когато това се случи.... Когато седиш на една крачка от осъществяването на някоя твоя мечта и сякаш нещо се опитва да ти попречи да направиш тази крачка... И ако наистина се случи така, то сякаш нещо в теб ще се пречупи.... За пореден път... Защото си виждал толкова много пъти как някоя мечта на път да се осъществи се е разбивала на пух и прах... И как всичко после ти става толкова безразлично, как отново загубваш частичка от себе си, от желанието си да продължиш напред, да не се отказваш, да бъдеш силен и да се бориш...... Не, аз няма да се предам, няма да се откажа! Няма да спра да правя всичко възможно за сбъдването на мечтите си! Та нали за това живеем?! Но просто не искам да се случи отново....Защото в един момент ме е страх, че ще се изморя да бъда силна и да се надявам.... Не искам това да се случи! А всеки един неуспех действа много обесърчаващо и обезнадеждаващо, докато всеки един успех, всяка една сбъдната мечта те зарежда с нова енергия, с щастие, вяра и надежда, сили... А аз имам нужда от всичко това! И го искам горещо! И се надявам да съм го заслужила и то да се сбъдне.....


Тагове:   Отново,   мечтите,


Гласувай:
2



1. анонимен - А дано!
09.05.2007 00:44
А дано!
цитирай
2. danistar - :)
09.05.2007 01:18
не спирай да мечтаеш :) и се усмихвай :)
цитирай
3. leif - човек е толкова голям, колкото са ...
09.05.2007 06:30
човек е толкова голям,колкото са големи мечтите му...
цитирай
4. newlogic - Един приятел обича да цитира една ...
03.03.2010 01:56
Един приятел обича да цитира една мисъл на Едисон : " Не съм се провалил! Просто открих 10 000 начина, по които няма да стане".
Просто продължавай да опитваш, рано или късно ще стане. :)
цитирай
5. ednasalza - Просто продължавай да опитваш, ...
03.03.2010 11:00
newlogic написа:

Просто продължавай да опитваш, рано или късно ще стане. :)


Тогава определено не се отказах и не загубих вяра... И това, което исках и за което се надявах, всъщност стана и беше едно от най-хубавите неща, които ми се бяха случвали в живота и ми донесе страшно много...
Сега пак съм от известно време в някакъв такъв период на надежди, желания, опити за осъществяване на още една мечта... обаче до момента без резултат... не съм се отказала... просто някои неща се случват по-бавно... или просто не се случват, а си остават само мечти...
цитирай
6. newlogic - 6. ednasalza
03.03.2010 16:27
Няма по-лошо нещо от това да ти се збъднат всички мечти и то по-рано отколкото очакваш. Дакато имаш мечти имаш желание, мотивация и хъс да ги постигнеш, което ти дава живот и енергия. Когато постигнеш мечти те си, губиш тази сила.
За мен мечтите не се случват просто так, те са резултат от усилията, които полагаме, за да ги постигнем и са като награда за тях. :)
Един мой любим виц:
Една жена била доста бедна и всеки ден се молела горещо на Бог:
- Моля те, Господи, помогни ми. Омръзна ми все да съм бедна и да нямам какво да ям. Моля те, помогни ми, нека спечеля 6-ца от тотото.
Това продължавало години наред.
Една вечер Господ се явил пред нея и рекъл:
- Помогни ми и ти малко, отиди да пуснеш един фиш, поне!!!!!!!
:)
Та така :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ednasalza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 69586
Постинги: 17
Коментари: 33
Гласове: 149
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930