Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2007 01:46 - За България...България през погледа на чужденците...
Автор: ednasalza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1918 Коментари: 2 Гласове:
0



Винаги съм се чудила с какви ли впечатления остават чужденците от България. Не че страната ни не е хубава, напротив! Не ме разбирайте погрешно...Но просто ми е било чудно, като дойдат тук, дали успяват да доловят красотата й или просто виждат боклука, мръсотията, натовареното движения, ужасните задръствания, хаоса със строежите, беззаконието и т.н. ... Преди малко обаче едно момче от Чехия, което беше до онзи ден в България, ми даде линк със снимките от пътуване и престоя му тук заедно с негови приятели...Честно да ви кажа, останах изумена! Аз знаех, че на тях всички много им е харесало в България, той даже лично се връща втори път, специално, за да направи обиколка на най-хубавите ни и известни градове....Гледайки снимките, останах без дъх....Гледах ги няколко пъти, без да успея да продумам....Накрая с него проведох един разговор, в който, след няколкото пъти споменаване, че снимките са страхотни, му споделих, че те са успяли да доловят онази красота на България, която за съжаление на нас българите често ни убягва....Той отговори "da, it"s true" :) (понеже по време на престоя си научи малко български и дори сам може да се оправя, за да попита за посока или да си поръча нещо в заведение)....Жалко е, че понякога трябва да погледнем България през нечий друг поглед, за да открием отново красотата й и да не забравяме, че тя е тук...около нас....

За желаещите да видят снимките, които ми направиха такова впечатление:

http://radekbrezina.rajce.idnes.cz/Trip_to_Bulgaria/

(Само да отбележа, че първите няколко снимки са от Виена)

Снимки, които ако погледнете някъде някога случайно, може да си кажете "Каква красота", без да се усетите, че всъщност тази красота е била пред очите ви, а вие не сте я забелязвали....



Тагове:   България,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. newlogic - :)
03.03.2010 01:52
Снимките са хубави. Аз лично отдавна си мисля да направя една обиколка на България, защото има много неща да се видят. Аз съм обикалял доста по БГ, но е било отдавна. Сега със сигурност ще виждам нещата по различно. Твоите познати има много какво да видят още. :)
цитирай
2. ednasalza - :)
03.03.2010 11:05
Винаги има какво още да се види!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ednasalza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 69702
Постинги: 17
Коментари: 33
Гласове: 149
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930