Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2010 14:57 - Едно извинение-обяснение или за пропуснатите мигове и неосъществените желания...
Автор: ednasalza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1092 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 04.05.2010 15:12


Извинявай, че се разстройвам може би за глупости... Но... Толкова много ми се искаше да ти покажа света ми! А частичка от него е все пак моят дом и разбира се, семейство... Останалото е в сърцето ми.. но то не е видимо лесно.. Докато домът ми е видимата част на моя свят... Така, както влязох за първи път в твоя дом, и веднага усетих топлината и любовта, с която е изграждан, и естетическия усет, и вниманието към детайла, и желанието за създаване на уют и спокойствие... И толкова много ми хареса... Така исках да ти покажа и частичка от моя свят.. Всичките ми спомени, събрани на едно място... мястото, където съм израснала... И повярвай ми, репетирах Милост мира заради теб, дори започнах да уча всичките партии, за да мога да  изсвиря акомпаниментa, въпреки че се ужасявам, че съм забравила да свиря, а и аз също винаги съм си мечтала да имам къща с голяма, огромна просторна и светла всекидневна с едно пиано (по-добре роял – по-естетически красиво би седял) посредата... (а не си мисли, че аз нямах по-важни неща за вършене! Бях си казала, че този уикенд ще започна да пиша... Но въпреки това зарязах всичко с мисълта за теб...)... Изкарах синтезатора си, след толкова години, в които е потъвал в прах... И бях готова да пея пред теб, сама... А повярвай ми, това не е нещо, което лесно бих направила... Исках да ти приготвя вечеря на свещи – хубава нестандартна салата, пилешко със сирена, бяло вино с тоник и лимони, кисело мляко с ягоди или сладолед с плодове и бисквитки за десерт.. да слушаме нежна музика... да се гушнем после в тясното ми легло, а на сутринта Сандринка да скочи и да оближе и двама ни за добро утро и утрото наистина да ни се усмихне!... Да ти направя гофрети с домашно сладко от боровинки за закуска и да излезем заедно на разходка из хубавия парк до нас... И да ти кажа, изобщо нямаше да ми пука кой може да ни види и какво ще си помисли... Щяхме да ядем сладолед, да направя пролетни снимки, да си говорим и да се наслаждаваме на спокойния неделен ден...
Толкова за желанията и изпуснатите мигове...



Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ednasalza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 69605
Постинги: 17
Коментари: 33
Гласове: 149
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930