Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2010 19:06 - Търси се придружител-ценител на класическата музика за посещение на опера...
Автор: ednasalza Категория: Музика   
Прочетен: 2801 Коментари: 4 Гласове:
3

Последна промяна: 02.03.2010 09:03


Здравейте,

знам, че може би звучи малко странно (за да не кажа откачено), но си търся интелигентен и елегантен (защото събитието го изисква, или поне аз така съм възпитана) придружител за "Хофманови разкази" на Офенбах в Националната Софийска опера на 12 март (петък) от 19 часа...
Тъй като имам абонаментна карта за Операта, която по принцип важи за 2 билета, аз обикновено си купувам 2, пък после му мисля с кого ще ходя... А това е не лека задача, тъй като в днешно време не много хора се интересуват от такава музика, особено на моята възраст (24-25), и така се получава, че не винаги някой приятел-съмишленик може да дойде с мен...
Била съм известно време във Виена и съм свикнала там да посещавам културни музикални мероприятия като опера, балет, мюзикъл, оперета и др. и тук това страшно ми липсваше, защото.. не знам.. тук просто е много различно и някак си, за съжаление, я няма тази култура у повечето хора, особено младите, да ходят на такива мероприятия... Малко са ценителите на стойностната, класическа музика...
Та затова... Търся някого, който харесва класическата музика и му се ходи на опера, но не сам... Бих се радвала на интелигентна и културна компания!





Тагове:   музика,   опера,


Гласувай:
5



1. анонимен - Подозирам че си много грозна
01.03.2010 19:50
Подозирам че си много грозна
цитирай
2. londonn - Страхотно е че младо момиче като теб ...
01.03.2010 19:51
Страхотно е че младо момиче като теб се интересува от класическа музика. :)
Предполагам си търсиш кавалер, така че аз не ставам, защото съм момиче, но ако никой не се намери до тогава - аз съм готова ;)
Поздрави!
цитирай
3. ednasalza - Карина, много ти благодаря!
01.03.2010 19:55
Страхотно е, че се намират хора, които да се интересуват от същото и да отговорят!
Не мисля, че някъде съм определила пола на търсения придружител :) (ако изказването ми е прозвучало в мъжки пол, то е заради неутралната формулировка, която ми се искаше да използвам).
Ще имам впредвид предложението ти, така или иначе мисля да си взема билети и за напред за други представления, така че кой знае.. :)
цитирай
4. ednasalza - Относно анонимния...
01.03.2010 19:59
Одобрих коментара ти (въпреки че не толерирам обиди, още повече неоснователни и непредизвикани), защото нямам какво да крия.
Пуснах този постинг, подтикната най-вече от любипитство дали ще се намерят и други ценители на класическата музика... Не че ми пречи да отида сама на операта, не че със сигурност нямам познати/приятели, все някой от които би се радвал да дойде с мен, ако има възможността...
Освен това, разбира се, че ако реша да поканя някого от тук да ме придружи, то той ще види предварително снимката ми, за да има представа от човека от среща. Но просто не мисля, че външният вид е най-важното, още повече в конкретния случай, когато става дума за музика...
Ако някой е изтълкувал погрешно постинга ми, съжалявам за него!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ednasalza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 69588
Постинги: 17
Коментари: 33
Гласове: 149
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930