Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2010 16:53 - Защо мъжете се държат като пълни идиоти понякога?!...
Автор: ednasalza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15111 Коментари: 5 Гласове:
4



Ако може някой просто да ми обясни това... Не е нормално според мен... Един уж готин и интелигентен човек, с когото да можеш да си говориш за много неща и да проявява разбиране... Защо не може да се държи винаги така?? Защо, когато те харесва и ухажва, може да е страхотен човек и да има неща, заради които да го харесваш, а след време, когато разбере, че не може да получи това, което иска от теб или вече си му омръзнала, си нахлува някаква измислена и груба маска и започва да се държи кретенски? Забавлява се на твой гръб, доставя му удоволствие да се бъзика с теб, и то по груб начин, да те обижда и колкото повече на теб ти става кофти и му се връзваш, толкова по-доволен да е той? Това за вас нормално ли е, кажете ми, моля!
За мен не е ... Само дето ми се случва... И вече не мога да търпя идиотското му поведение и самодоволното му чувство на задоволство, когато се държи гадно с мен и ме обижда и ми става болно... Защо светът и човешките отношения трябва да са толкова сбъркани, защо?....


Тагове:   мъжете,


Гласувай:
4



1. swan16 - Защото някои мъже просто са свине. ...
13.04.2010 17:13
Защото някои мъже просто са свине. Но същото важи и за някои жени. Всичко си е просто до човека. Не се натъжавай доколкто е възможно, а просто отмини.
цитирай
2. анонимен - Надали това, което ще кажа, ще Ви ...
13.04.2010 17:14
Надали това, което ще кажа, ще Ви успокои. Ние мъжете сме в криза на израстването до около 30-40 годишна възраст (точният момент зависи от индивида). Често знаем добре какво искаме от външния свят, но нямаме идея какво искаме от себе си. Това се изразява във вътрешна неувереност и лошо и нечестно отношение дори към жени, които обичаме.

Между 30 и 40 мъжете преживяват криза, след която има два варианта: 1) излизат по стабилни и спокойни, по-уверени в себе си и способни тепърва да градят; 2) още по-големи кретени и егоисти, с вероятност, вече, да останат такива до живот.

Жената може да спасява мъжа до себе си, но си струва да спасява само някой, за когото има надежда да се промени. При някои мъже е очевидно, че няма такъв шанс...
цитирай
3. ednasalza - Всичко си е просто до човека. . На...
13.04.2010 17:25
swan16 написа:
Всичко си е просто до човека. .

Напълно съм съгласна, че си е до човек.. Също така не съм си и помисляла, че няма и такива жени, които да се държат така подло, че дори и може би и по-лошо...
Просто конкретният човек, в конкретния случай много ме нарани с това, което каза и направи, дори без да се замисли и да му пука (а би трябвало! дори от елементарно възпитание, уважение и култура, каквито уж по принцип би трябвало да има!)... И понеже не се случва за първи, а най-вероятно не и за последен път, почнах да се чудя защо трябва да е така, но това си е по-скоро риторичен въпрос...

цитирай
4. juliuss - За жалост има ги и такива хора. Аз ...
03.05.2010 18:45
За жалост има ги и такива хора. Аз познавам не един или двама подобни. Но погледни го от другата страна - според мен хора, на които им доставя удоволствие да се гаврят с другите, да се радват, като виждат, че ги нараняват, никога няма да са истински щастливи. Правят го за да компенсират липсата на хубави качества, или на кой знае какво друго.
Не трябва обаче техните думи да се взимат насериозно. Но понякога това е просто невъзможно. Например, ако някой ти каже, че си глупава, ти ще си знаеш, че това не е вярно, че го казва само за да те обиди, но въпреки всичко си остава едно гадно чувство. Ще ти кажа да не им обръщаш внимание, да не им се връзваш, въпреки че самият аз го правя постоянно. Казвам си "не бива" но то си остава вътре в мен.
Това, което със сигурност мога да кажа, е че с времето всичко минава. Споменът ще започне да бледнее, докато в един момент ще осъзнаеш, че всичките ти тревоги са били напразно. И тогава ще виждаш ясно, ще се гордееш със себе си, че ти не си такъв човек, и че си успяла да преодолееш негативното им отношение.
Опитай се повече да се радваш на живота, на малките неща, и тогава ще видиш, че празни хора като тях са напълно незначителни и жалки.
П.С.: Искрено съжалявам, че и на теб ти се е наложило да се сблъскаш с подобни идиоти! Но, както се казва в един филм "Светът е голям, и спасение дебне отвсякъде" :)
цитирай
5. анонимен - повечето мъже да не кажа почти вс...
04.09.2011 00:28
повечето мъже да не кажа почти всички са пълни СВИНЕ!!! Искат само да задоволяват себе си и нуждите си и въобще не им пука какво причиняват на хората, които наистина държат на тях. На мен лично ми писна от огромни комплексари, лигави момченца, които не знаят какво искат и си мислят че са центъра на света! Просто не си заслужава.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ednasalza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 69709
Постинги: 17
Коментари: 33
Гласове: 149
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930